Cărți de vizită
Cartela de vizită este faţa companiei, prima impresie despre cît de serioasă este firma Dvs. şi câtă încredere poţi avea în ea. Cartela de vizită ar trebui să fie un instrument care să conţină informaţia ce le va aminti oamenilor despre tine. Canalul de informare, atunci când apare necesitatea. Dacă nu este bine gîndită, conţine prea puţină informaţie, este utilizat un font nepotrivit – scapă de o astfel de carte de vizită. Permiteți-le clienților să aleagă cea mai bună modalitate de a vă contacta.
Un număr de telefon nu va produce efectul dorit.
Ce informații de contact trebuie să conțină cartela de vizită?
- Nume, prenume, patronimic;
- Denumirea companiei;
- Funcția deținută;
- Numărul de telefon: (de preferat câteva);
- E-mail, adresa site-ului pe Internet și profil pe rețelele de socializare (Facebook, Vkontakte, Instagram);
- Adresa postala, poziția locației.
Adăugați valoare cărților de vizită. Faceți-le utile pentru potențialii clienți. De exemplu, dacă sunteți medic, adăugați programul de lucru. Dacă sunteți organizator de nunți, atunci, de exemplu, o listă de etape obligatorii. Când adăugați valoare cărții de vizită, încurajați clienții să o păstreze întotdeauna la îndemână pentru informare rapidă. Nu sunteți sigur ce să adăugați? Încercați tabla înmulțirii =).
Rezervați puțin timp și asigurați-vă că cartela de vizită funcționează pentru dvs.
Compania FOXTROT oferă o mare varietate de opțiuni pentru cărțile de vizită. Pot fi cărți de vizită color sau alb-negru. Cantitatea și costul cărților de vizită depind de metodele de imprimare alese: digital sau offset.